קבוצה למציאת זוגיות

זוגיות זוהי אחת המשימות הקשות והמורכבות שלנו בני האנוש. אנחנו רוצים להיות בקשר אינטימי ומחייב אבל מפחדים. מפחדים שזהו סגרנו וזו הבחירה: אחרי כל השנים הללו שחיכיתי וחיפשתי זו הבחירה שלי?
האם הוא מספיק טוב בשבילי? האם יש לנו חיבור? האם נימשך אחד אל השניה לכל כך הרבה שנים? בעצם בתוך תוכי התרגלתי ללבד שלי, פתאום יש מישהי שמבקשת ממני דברים שרוצה ממני דברים, אני בכלל עוד לא בנוי לזוגיות, אני אוהב את החופש שלי וכן הלאה וכן הלאה…באמת סוגיות אמיתיות ומפחידות. הכי קל לסגור ולא להתמודד, להיכנס לכונכיה ולעזוב הכל.

ויש את אלה שנתקעים בשלב הדייטים, מדייט לדייט הכח אוזל, האמונה בעצמי נשחקת, אין כח ומרימים ידיים והשנים עוברות והנה אני באמת פחות אטרקטיבי, מה יש לי להציע בכלל? כולם יותר יפים, חכמים ומוצלחים. אז שוב הכי קל להרים ידיים לעלות על טרנינג ולצפות בסדרה, נתמודד מחר..והימים עוברים.

היום בעידן שלנו הבעיות נהיות מורכבות יותר. האתרים והאפליקציות גורמים לנו לחשוב שיש המון אופציות והן מעבר לפינה, מצד שני נכנסה מכניקה לחיפוש אחר זוגיות, דרך מספר מילים ותמונה אנו אמורים להחליט אם כן או לא. זה לא בן אדם שאנו פוגשים באתר או באפליקציה, זה רק חלקיק ממנו, ועל סמך זה החלטנו-פסלנו! היום בעידן שלנו שמקדש אינדבדואליזם אפשר לחכות עם הזוגיות עד הרגע האחרון, מה בוער? אפשר יהיה לעשות הפריה, אפשר יהיה למצוא מישהי צעירה, ועוד ועוד תירוצים ללמה אנחנו מפחדים או לא באמת מוכנים להתחייב לאינטימיות עמוקה. המדיה למדה אותנו לעסוק בחלון הראווה במקום בתוכן הפנימי. בעוד שצריך לעסוק בשניהם כל הזמן.

בקבוצה ניפגש בנים ובנות אחת לשבוע לשיחה והתעמקות על אהבה, אי אהבה ומציאת זוגיות. לקבוצה יש את היתרונות שלה: זה דינאמי, קורים דברים, גם כשמישהו אחר מדבר על עצמו השני לומד מכך, עצם הדיון מעורר למחשבה ולשינוי תפיסתי. נתמוך ונעזור אחד לשני במקומות בהם צריכים עזרה. הקבוצה היא כח ממנו יוצאים לעולם בחוץ ומתנסים ומנסים. קבוצה שכזו היא מקום בטוח, זה תפקידי ליצר מקום בטוח, שומר, שנותן כוחות.

את הקבוצה למציאת זוגיות אני מקימה אחרי סינון ויצירת התאמה. זוהי קבוצה קטנה של עד עשרה. הקבוצה תלווה את היחיד במשימותיו השונות. תעודד ותמריץ כשצריך ונהיה עצובים ביחד כשלא הולך. הצעד הראשון בקבוצה
הוא להרגיש בה בנח. הצעד השני הינו לפתוח ולבטוח בקבוצה. היתר פשוט יזרום מאליו.

בכל שעה קבוצתית שכזו השיחה תיסוב סביב נושא רלוונטי. כל משתתף ייתן ויפתח בקצב שלו. בכל קבוצה יש את אלה המשתפים יותר ואת אלה המכונסים יותר. זה תפקידי לשמור על כולם באזור מבטחים.

ניתן להגיע גם לטיפול אישי למציאת זוגיות
לפרטים ושאלות:נירית שגיא
054-6350687

    • צור קשר

      לפרטים צרו קשר:
      נירית: 054-6350687
      כתובת: קרויס 12, רמת אביב
      או השאירו פרטים ואצור קשר

      שם:

      טלפון:

      מייל:

      • I just wanted to thank you from the bottom of my heart for everything that you have done for me L